Big star
Otrzymaliśmy kolejny projekt zza oceanu. Jesteśmy bardzo dumni z wykonania strony internetowej dla firmy BigStar Brokerage. A teraz kilka szczegółów na temat nowej realizacji. Zaczynamy!
Problem: przedstawienie kompleksowych informacji o wyścigu oraz zachęcenie do wzięcia w nim udziału
Nasze rozwiązanie: strona internetowa dotycząca spedycji, która oddaje ducha firmy Bigstar Brokerage.
Zespół projektowy: project manager, grafik, copywriter, backend developer, frontend developer, tester
Dzięki użyciu autorskich skryptów animacji ta strona internetowa potrafi skupić uwagę Użytkowników na elementach newralgicznych, jednakże nie rozprasza ich koncentracji. Przy tworzeniu strony nie został użyty żaden „Page buildier”. Właśnie dlatego całość szybko się ładuje i ma bardzo dobre wyniki na Google Speed Insight.
- menu – krótkie, zwięzłe, konkretne, widoczne na stronie niezależnie od miejsca, w jakim znajduje się użytkownik. To rozwiązanie znacznie ułatwia nawigację i docieranie do interesujących odbiorcę treści
- animowane przyciski – które zmieniają swoja barwę po najechaniu na nie kursorem. Cel: przyciągnięcie uwagi odbiorców
- przyciski „know more” – pozwalające na sprytne ukrycie treści i prezentowanie szczegółów wyłącznie dla osób zainteresowanych daną tematyką
- materiały wideo – stanowiące dodatkowe bodźce wizualne i prezentujące szczegóły dotyczące wyścigu w sposób atrakcyjny dla użytkowników
- prezentacja teamu – opisy wzbogacone fotografiami poszczególnych osób pozwalają szybciej utożsamić się z członkami załogi i zachęcają do wzięcia udziału w zawodach
- bannery reklamowe – z chwytliwym hasłem i autorską grafiką, która przyciąga wzrok
- tracking – możliwość śledzenia położenia żaglówki w czasie rzeczywistym
- formularz kontaktowy – wyeksponowany na tematycznym i niezwykle klimatycznym zdjęciu żaglówki
- responsywność – by oferta prezentowała się jak najlepiej na wszystkich urządzeniach
- CTA – które kierują użytkowników do wykonania określonych działań, głównie nawiązania kontaktu
Współpraca z Klientem przebiegała modelowo, nie było żadnych niedomówień czy niejasności. Dzięki stworzeniu przez projekt managera bardzo szczegółowej mapy strony jeszcze przed startem, prace nad całym projektem trwały tydzień.