Identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna

Tworzymy Projekty
zapadające w pamięć

To jak klienci postrzegają Twoją firmę zależy właśnie od systemu identyfikacji wizualnej. System ten ma na celu stworzenie jednolitej koncepcji firmy. Potrafimy stworzyć ją tak, aby zapadała w pamięć oraz przekazywała pewną wartość.

Najważniejszym elementem identyfikacji jest logo, które jest symbolem marki. Dobrze zaprojektowane będzie potrafiło przekazać istotę firmy. Bardzo ważne jest, aby wszelkie materiały graficzne były ze sobą spójne, co również pomoże zwiększyć rozpoznawalność.

Usługi graficzne

Logo, księga znaku oraz pozostałe elementy identyfikacji wizualnej, w której skład wchodzą: grafiki pod social media, ulotki, banery, wizytówki, broszury, katalogi, prezentacje i wiele innych.

Projektujemy strony, sklepy internetowe oraz montujemy video.

Przebieg procesu projektowego

Kiedy tworzymy logo lub pracujemy nad rebrandingiem, pomaga nam proces projektowy, przez który wspólnie przechodzimy. Składa się on z 5 etapów i dzięki niemu możemy sprostać wszelkim oczekiwaniom.

1. Brief

Brief czyli zbiór szczegółowych pytań, dotyczących projektu, które zadajemy na samym początku. Ma on na celu zebranie jak największej ilości informacji, które znacznie usprawnią cały proces i pomogą dokładnie spełnić wymagania. Jest to bardzo ważny etap, ponieważ będą zawarte w nim wszelkie założenia. Dobrze wypełniony pomoże nam zrozumieć Twoją wizję. Najczęściej przesyłamy go w formie dokumentu Google.

2. Research

Drugim krokiem jest analiza konkurencji i potencjalnych klientów. Dzięki analizie konkurencji będziemy wiedzieć jak wyróżnić Twoją markę na tle innych i na co zwrócić szczególną uwagę, bez powielania użytych już schematów. Zgłębiamy też wiedzę na temat działalności.

Kluczowym elementem jest wiedza o Twoich potencjalnych klientach. Musimy poznać ich gusta i potrzeby, wnioskujemy po tym jakiego rodzaju przekaz do nich kierować.

3. Moodboardy

Moodboardy, czyli zbiór grafik przedstawiający różne koncepcje i style wizualne. Tworzymy kilka propozycji, po wyborze jednej, wiemy w jakim kierunku podążać przy stworzeniu finalnego projektu.

4. Przedstawienie pomysłów

Tworzymy kilka propozycji logo na podstawie wcześniej zebranych informacji, które następnie możemy omówić i wspólnie zdecydować jaka będzie najlepsza. Przedstawiamy je w formie prezentacji z przykładami, jak logo mogłoby wyglądać na różnych materiałach reklamowych i opisem poszczególnych pomysłów. Rozważamy wspólnie wszystkie uwagi i sugestie oraz nanosimy je na wybrany projekt.

5. Finalizacja projektu

Po wyborze jednej z wersji, tworzymy finalny projekt i przygotowujemy wszystkie formaty wektorowe i rastrowe, które mogą się przydać. Wersje CMYK, które będziemy używać w wydrukach i RGB używane w internecie. Przydatne będą też wersje na ciemne i jasne tła. W zależności od rodzaju projektu często przygotowujemy warianty w poziomie i pionie. Tak przygotowana paczka jest już kompletna.

Przykładowe realizacje

alt
alt
alt
alt
alt
alt
zobacz więcej Zobacz online