ECOPROF

Wiodący producent stolarki aluminiowej do drzwi i okien zadowoli się jedynie projektem wykonanym z najwyższą starannością
Właśnie dlatego ten projekt strony internetowej miał dla nas szczególne znaczenie.
Problem: prezentacja oferty w profesjonalnej formie i zachęcenie potencjalnych klientów do kontaktu
Nasze rozwiązanie: strona internetowa producenta stolarki aluminiowej z licznymi CTA i dopracowaną ofertą
Zespół projektowy: project manager, backend developer, frontend developer, tester, grafik

Eleganckie grafiki, minimalistyczna szata graficzna, zaakcentowana od czasu do czasu intensywnym zielonym kolorem. Co jeszcze?
- intuicyjny panel administracyjny – który ułatwia zarządzanie treścią i dodawanie/modyfikowanie elementów oferty
- pasek menu – widoczny cały czas na stronie
- segmentacja treści – schemat klarownego podzielenia tematycznego wszystkich zagadnień ułatwia nawigację i docieranie do najbardziej istotnych dla użytkowników treści
- minimalistyczna stopka – która elegancko dopełnia całości i kieruje do najważniejszych elementów w witrynie
- formularz kontaktowy – nie jest tak ważny jak prezentowane na stronie numery telefonów kontaktowych, niemniej jednak marce zależało na umożliwieniu jak największej ilości metod kontaktu. W związku z tym na stronie kontaktowej to numery telefonów zostały przedstawione jako jedne z pierwszych elementów a formularz znajduje się dopiero poniżej
- katalog produktów – precyzyjnie wydzielone treści, teksty, które dostarczają niezbędnych i fachowych informacji, grafiki doskonale obrazujące dany element oferty
- responsywność – jako podstawowy element wyróżniający stronę internetową każdej nowoczesnej marki musiał mieć zastosowanie i w tym przypadku
- CTA – zachęcające do nawiązania kontaktu






To hasło będące wyznacznikiem firmy EcoProf. To samo motto przyświeca nowej stronie internetowej producenta stolarki aluminiowej. Profesjonalne jest tutaj wszystko: od grafik, przez konstrukcję strony aż po jej nienaganny wygląd na każdym urządzeniu mobilnym. Intuicyjna nawigacja oraz ciekawe pogrupowanie tekstów nadaje całości minimalistyczną formę. To od użytkownika zależy, którym tekstom poświęci więcej uwagi, a które pozna jedynie w skondensowanej formie. Taka koncepcja pozwala zatrzymać uwagę potencjalnych klientów na dłużej. Dzięki temu rosną szanse na to, że skorzystają oni z prezentowanej oferty. Dodatkowo cała strona internetowa zyskuje nietuzinkowy wyraz i przejrzystą formę. Doskonale przemyślany jest również układ katalogu produktów: wyodrębnienie kilku kategorii umożliwia błyskawiczne dotarcie do interesujących elementów. Równie szybko można nawiązać kontakt z przedstawicielami firmy – można zadać pytanie odwiedzając siedzibę, telefonicznie lub przez nowoczesny formularz kontaktowy. Wszystko łatwo, prosto i przyjemnie. Kolorystyka w doskonały sposób podkreśla profesjonalnych charakter firmy – jest odpowiednio wyważona i w żadnym miejscu nie przytłacza odbiorcy. Stanowi delikatną oprawę, podkreślającą jakość oferowanych produktów. Na uznanie zasługuje też dobór grafik, które podkreślają nowoczesny styl całej strony internetowej producenta stolarki aluminiowej.