GOSUN

Energia jako podstawowa inspiracja dla strony www
Strona internetowa dla fotowoltaiki, pomp ciepła i klimatyzatorów zyskała oprawę w pełni adekwatną do swojej branży.
Problem: zaprezentowanie oferty w transparentny sposób oraz zmaksymalizowanie ścieżki do pozyskania zapytań od nowych klientów
Nasze rozwiązanie: strona internetowa z intuicyjna nawigacją, kalkulatorem ofert online oraz dużą liczbą przycisków zachęcających do kontaktu
Zespół projektowy: project manager, grafik, backend developer, frontend developer

Odnawialne źródła energii to temat, który zasługuje na szczególną uwagę, zwłaszcza we współczesnych czasach.
Nowa strona internetowa marki GOSUN zyskała interesującą oprawę:
- kolorystyka – żółty i zielony obrane jako podstawowe kolory marki i energii pochodzącej z naturalnych źródeł. Ta symbolika po prostu musiała znaleźć odzwierciedlenie na całej stronie internetowej fotowoltaiki, pomp ciepła i klimatyzatorów
- menu – klasyczne, zwięzłe, prezentujące najważniejsze elementy całej strony www. Pasek menu pozostaje widoczny na stronie bez przerwy, nawet wówczas, gdy użytkownik scrolluje treści. To szczególnie istotne dlatego, że tuż nad paskiem menu mamy widoczny nr. telefonu i adres mailowy do firmy – błyskawiczne nawiązanie kontaktu to podstawa!
- grafiki – spójne z branżą, w której działa klient, dodatkowym atutem są animowane podświetlenia, które eksponują wybrane grafiki gdy użytkownik najedzie na nie kursorem
- kalkulator oferty – jeden z największych atutów tej realizacji: wpisując kwotę rachunku za prąd użytkownik może dostać informacje o podstawowych danych dotyczących zużycia energii oraz wyliczenia dotyczące ilości modułów dostępnych w ofercie marki. To błyskawiczna informacja, która niewątpliwie zachęca do kontaktu z przedstawicielem firmy
- formularze kontaktowe – na stronie internetowej dla fotowoltaiki i pomp ciepła istnieje możliwość kontaktu jako klient i jako osoba zainteresowana współpracą. Dzięki temu wiadomości użytkowników trafiają od razu do osób, które mają największe kompetencje do rozpatrzenia danego zapytania
- responsywność – strona jest dostosowana do wyświetlania na ekranach o dowolnej rozdzielczości






Strona internetowa dla fotowoltaiki i pomp ciepła musi być praktyczna i intuicyjna.
W tym kontekście praktyczne podejście widać już na etapie projektowania witryny. Szczegółowa segmentacja treści, intuicyjna nawigacja, podział oferty na klientów indywidualnych, firmy oraz rolników. Wszystko po to, by każdy mógł sprawnie dotrzeć do informacji dedykowanych własnym potrzebom. Jeśli dodamy do tego kolorystykę spójną z logo otrzymamy prosty przepis na zachowanie spójnej strategii komunikacyjnej całej marki. Standardowe grafiki zostały wzbogacone ikonami, które doskonale współgrają tematycznie z informacjami prezentowanymi na tej stronie internetowej dla fotowoltaiki i pomp ciepła. To ciekawy sposób na urozmaicenie wyglądu graficznego witryny. Całości dopełnia intuicyjny formularz kontaktowy, który doskonale wpisuje się w kolorystykę stworzonej strony www. Z uwagi na fakt, że szybki kontakt z klientem to podstawa, zdecydowano by numery kontaktowe i adresy były dodatkowo wyeksponowane. W ten sposób powstał spektakularny baner, który podkreśla znaczenie zaprezentowanych na nim danych.