Helios strategia
Prawdziwa siła tkwi w energii odnawialnej
Z radością przygotowaliśmy projekt i wdrożenie strony internetowej dla farm fotowoltaicznych. Dokładniej rzecz ujmując dla marki, która zajmuje się budowaniem elektrowni fotowoltaicznych. Zielona energia zyskała profesjonalną oprawę graficzną.
Problem: trudności w profesjonalnym zaprezentowaniu rozbudowanej oferty i stworzeniu dopracowanej struktury treści na stronie www
Nasze rozwiązanie: strona internetowa dla farm fotowoltaicznych, która eksponuje najważniejsze elementy oferty i w intuicyjny sposób prowadzi użytkowników do nawiązania kontaktu
Zespół projektowy: projekt manager, grafik, frontend developer, backend developer
Kolory, od których nie można się oderwać to prawdziwy atut.
Jednak nie tylko ten element zasługuje na uznanie:
- menu – rozbudowane, przez co wszystkie treści zostały pogrupowane w logiczna strukturę. Najważniejsza zakładka „kontakt” została już w pasku menu specjalnie wyeksponowana kolorem czerwonym. Dzięki temu odbiorcy od razu zwracają na nią uwagę. dodatkowo pasek menu jest widoczny na stronie przez cały czas
- chatbot – nowoczesny sposób szybkiej komunikacji z potencjalnymi klientami
- przyciski „czytaj więcej” – które ułatwiają segmentację treści. Wykorzystanie tych elementów na stronie internetowej dla farm fotowoltaicznych pozwala prezentować treści w zajawkowy sposób. Zainteresowany użytkownik może spokojnie zagłębić się w dany temat, pozostali odbiorcy nie muszą zapoznawać się z większymi ilościami treści w tematach, które nie są w centrum ich zainteresowania
- animacje – wszystkie treści i grafiki pojawiają się na stronie w płynny sposób, treści są ruchome w zależności od tempa scrollowania
- Q&A – moduł pytań i odpowiedzi nie tylko wspomaga pozycjonowanie ale i doskonale ukrywa treści, które mogą zainteresować użytkowników. Po najechaniu w konkretne pytanie odbiorcy zyskują dostęp do odpowiedzi
- mapa lokalizacji – ciekawa forma wyróżnienia graficznego, w pełni zgodna z kolorystyką całej strony, stanowiąca atrakcyjny przekaz dla odbiorców
- CTA – obecność na tej stronie internetowej dla farm fotowoltaicznych licznych przycisków z wezwaniem do działania, np. „zadzwoń do nas” sprawia, że odbiorcy są w transparentny sposób kierowani prostą drogą do nawiązania kontaktu
- responsywność – absolutny must have współczesnych czasów. Bez responsywności oferta marki nie będzie się prezentować optymalnie na różnorodnych urządzeniach mobilnych. A przecież duże zasięgi można kreować tylko wówczas, gdy oferta jest dostępna dla użytkowników zawsze i to w najwyższej jakości
Indywidualnie dobrany projekt graficzny, by wyróżnić się z tłumu.
Duże ilości treści, pogrupowane w mniejsze cykle tematyczne i wzbogacone interesującymi grafikami to doskonały przykład profesjonalnej obróbki tekstu. W nowej stronie www treści nie przytłaczają, a każdy odbiorca szybko dotrze do interesujących go kwestii. Z uwagi na realizacje celów biznesowych marki: krótko i długoterminowych, witryna jest dostępna w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej. Dzięki temu marka może bez problemu rozszerzyć zakres oferty o nowe rynki. Obok nowoczesnego formularza kontaktowego nie da się przejść obojętnie. Czerwone tło, spójne z kolorystyką logo, doskonale eksponuje tę część strony internetowej. Wdrożenie modułu aktualności realizuje dwa podstawowe zadania:
- stanowi doskonałe miejsce do informowania oraz inspirowania odbiorców
- treści zoptymalizowane pod SEO zwiększają widoczność organiczną strony w wynikach wyszukiwania