Mikkel Michelsen Shop
Odzież i akcesoria żużlowe
Sklep internetowy dla marki odzieżowej w tym przypadku to siła i prostota w jednym. Siła rozumiana jako chęć zwycięstwa i determinacja w dążeniu do celu tak charakterystyczna dla sportu żużlowego. Prostota przejawiająca się jako skrótowa forma samej witryny, maksymalizująca ścieżkę do konwersji – rozumianej jako dokonanie zakupu
Problem: stworzenie sklepu internetowego dla marki odzieżowej, który od pierwszych chwil wyraźnie będzie kojarzył się z żużlem a cała oferta zostanie zaprezentowana w klarowny sposób. Bez zbędnych ozdobników, konkretnie. Najważniejszy wymóg: szybka droga do finalizacji lejka sprzedażowego
Nasze rozwiązanie: sklep internetowy dla marki odzieżowej, który został zaprojektowany zgodnie z odzwierciedleniem wszystkich etapów lejka sprzedażowego: zdobycie uwagi, zwiększenie zainteresowania, CTA i dodanie do koszyka, finalizacja zamówienia
Zespół projektowy: project manager, grafik, backend developer, frontend developer, tester
Sklep internetowy stworzony po to, by kupować
Projekt ten w prostych krokach prezentuje ofertę i zachęca do dokonania zakupu. Warto zwrócić szczególną uwagę na:
- menu – krótkie i klarowne z typowo sprzedażowymi elementami (sklep, promocje, koszyk, logowanie) – wszystko po to, by optymalizować ścieżkę prowadzącą do realizacji zamówienia
- minimalizm – widoczny w całej strukturze strony: od tekstów po grafiki
- ruchomy slider – w którym fotografie żużlowe zmieniają się automatycznie prezentując siłę i piękno tego sportu
- CTA – specjalnie zaakcentowane kolorem pomarańczowym, rozłożone na stronie w przemyślany sposób – tak, bo odpowiednio kierować uwagę użytkowników
- klarowny podział oferty – ułatwiający nawigację
- nacisk na sprzedaż – widoczny już w strukturze strony głównej: menu jak i krótka zawartość tej podstrony to elementy typowo sprzedażowe. Dopiero w stopce znalazły się informacje około sprzedażowe ważne dla odbiorców
- stopka – minimalistyczna, klarowna z informacjami o: regulaminie, zwrotach, wymianie, reklamacjach oraz kontaktem
- formularz kontaktowy – równie minimalistyczny jak cala realizacja, zachęca do nawiązania szybkiego kontaktu z marką
- kolorystyka – spójna z logo i barwami kojarzonymi ze sportem żużlowym
- logowanie – błyskawiczna możliwość rejestracji oraz wgląd w pełną historię konta dla zalogowanych użytkowników
- wersje językowe – dwie (Pl, EN)
- filtry/sortowanie – intuicyjne, pozwalające błyskawicznie odnaleźć produkty, które interesują potencjalnych klientów
- wygląd pojedynczego produktu – dopracowany i konkretny, z profesjonalnymi grafikami i opisem wyczerpującym podstawowe informacje
- koszyk – krótki i konkretny, jak cała realizacja tego sklepu internetowego dla marki odzieżowej. Ciekawie wyeksponowane podsumowanie koszyka – nie da się go nie zauważyć od razu, a to atut, który ułatwia podjęcie decyzji o finalizacji zakupu
- responsywność – by odbiorcy zawsze i na każdym urządzeniu mogli sprawdzić ofertę i dokonać zakupu
Sklep internetowy, którego największą siłą są oferowane produkty
Teksty zostały w tym projekcie zredukowane do niezbędnego minimum. Inwestorowi zależało przede wszystkim na profesjonalnym zaprezentowaniu oferty i to w konkretny sposób. Efekt ten został osiągnięty nie tylko w związku z drastyczną redukcją treści. Ograniczona kolorystyka, przyciski CTA zaakcentowane silniejszym kolorem (zgodnie z logo marki) oraz intuicyjny podział oferty (odzież/gadżety) – te elementy bez wątpienia stanowią o sile i jakości nowego sklepu internetowego dla marki odzieżowej Mikkel Michelsen. Sklep został wykonany w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej, dzięki czemu oferta ma szansę wzbudzić zainteresowanie szerokiego grona odbiorców. W tej realizacji absolutnie nic nie przytłacza odbiorcy. Przekaz marki jest prosty: oferujemy najlepsze produkty dla wszystkich fanów żużlu, o tej jakości nie trzeba wiele opowiadać, to produkty stanowią największą siłę marki. Sklep jest niezwykle intuicyjny a najważniejsze informacje dla kupujących są widoczne praktycznie od pierwszych chwil kontaktu z witryną. To przyjazna dla oka realizacja, która została wzbogacona wyłącznie tymi elementami, których obecność jest niezbędna do sfinalizowania zakupu. Przyjemność korzystania i zaledwie kilka prostych kroków do powiększenia swojej garderoby oryginalnymi produktami.