URBAN / TATARCZUCH
Kształt, linia, forma – w architekturze wszystko ma znaczenie!
Podobnie, jak w przypadku projektowania strony internetowej dla pracowni architektonicznej. Tutaj estetyka i dbałość o najdrobniejszy szczegół świadczą o jakości i nowoczesności.
Problem: nowoczesne zaprezentowanie oferty pracowni architektonicznej, zachęcenie do nawiązania kontaktu
Nasze rozwiązanie: strona internetowa z portfolio oraz sylwetkami architektów, która na pierwszym miejscu stawia realizacje wykonane przez pracownię
Zespół projektowy: project manager, grafik, backend developer, frontend developer, tester
Minimalizm to prawdziwa siła architektury. Właśnie to stwierdzenie stanowiło punkt wyjścia do stworzenia strony internetowej dla pracowni architektonicznej. Warto zwrócić w niej uwagę na:
- menu – które jest widoczne na stronie przez cały czas
- długości – każda podstrona jest krótka, bogata jedynie w niezbędną treść i grafiki
- stopkę – w której znajdziemy wyeksponowane dane kontaktowe
- portfolio – stanowiące największą reklamę usług pracowni
- publikacje – miejsce, w którym potencjalni klienci mogą poznać publikacje zewnętrzne, które opowiadają o projektach wykonanych przez pracownię
- kolorystykę – jasną, nieprzytłaczającą odbiorców. Silniejsze akcenty kolorystyczne położone są jedynie na grafiki prezentujące wizualizacje projektów
- responsywność – jako podstawa każdej nowoczesnej realizacji
- CTA – obecne na stronie jednak zdecydowanie podkreślające prostotę formy: bez krzykliwych kolorów, konkretne wezwania do działania
- formularz kontaktowy – spójny kolorystycznie z całą realizacją, umożliwiający szybki kontakt z biurem projektowym i błyskawiczne dołączenie do wiadomości załączników
- Social Media – połączenie strony internetowej dla pracowni architektonicznej z profilami marki na Facebooku i Instagramie
Praca nad stroną internetową dla architektów to wyzwanie i przyjemność w jednym. Klient doskonale rozumie specyfikę odpowiedniego zaplanowania działań i stworzenia precyzyjnej struktury strony www. Niemniej jednak pamiętać należy o tym, że to portfolio stanowi prawdziwe serce całej realizacji i właśnie do tego miejsca najczęściej będą chcieli trafić odbiorcy. Właśnie z tego powodu cała realizacja została wykonana w stonowanej, eleganckiej kolorystyce. To grafiki z realizacjami dominują i wokół nich koncentruje się cała uwaga odbiorcy. Aby nadać całości bardziej personalny wydźwięk w tym projekcie znaleźć można fotografię przedstawiającą samych architektów. Możliwość poznania osoby, z którą chce się nawiązać współpracę to mocny atut, który może zdecydować o zainicjowaniu kontaktu. Zaprezentowanie oferty w minimalistyczny sposób to kolejny plus. Cała strona sprawia wrażenie lekkiej i przyjemniej w odbiorze. Uniknięto tworzenia zwartych bloków tekstu na rzecz komunikacji wizualnej i prowadzeniu potencjalnych klientów wprost to poznania wykonanych już realizacji. W tym przypadku naszym celem jest zaprezentowanie oferty i pokazanie, że warto skorzystać z usług tej pracowni.