Vitares

Pacjenci w centrum uwagi – akcja informacja i inspiracja
Właśnie te cele spełnia nowa strona internetowa dla centrum medycznego z Rzeszowa. Profesjonalne przedstawienie oferty połączone z aktywnie prowadzonym blogiem to strzał w dziesiątkę!
Problem: prezentacja oferty centrum medycznego w formie jak najbardziej przyjaznej dla pacjenta
Nasze rozwiązanie: dynamiczna i nowoczesna strona internetowa z ciekawymi animacjami, które stanowią elementy niezwykle atrakcyjne dla odbiorców
Zespół projektowy: project manager, grafik, backend developer, frontend developer, tester

Strona internetowa dla centrum medycznego nie tylko przedstawia informacje o zakresie oferty i godzinach funkcjonowania poszczególnych przychodni. Nasza realizacja ma też inspirować do przyjmowania zdrowego stylu życia. Właśnie w tym tkwi jej prawdziwa siła. Nie można też zapominać o:
- rozbudowanym menu – które doskonale grupuje tematycznie wszystkie zagadnienia i ułatwia nawigację po stronie. Dodatkowo pasek menu jest widoczny niezależnie od tego jak mocno scrolluje się stronę. Podstawowe informacje są więc dostępne z każdego miejsca w tej witrynie
- spójna kolorystyka – cała koncepcja graficzna tej strony internetowej dla centrum medycznego doskonale łączy się z logo. Wszystkie elementy są dopracowane w najdrobniejszych szczegółach a cała realizacja sprawia wrażenie ciepłej i zachęcającej do odwiedzenia/pozostanie na dłużej
- segmentacja treści – nawet najbardziej rozbudowane materiały zostały w tej realizacji sprytnie podzielone. Animowane grafiki przedstawiają całą ofertę w pigułce, a po kliknięciu osoby zainteresowane konkretnym tematem otrzymują dostęp do większych ilości materiału. Dzięki temu cała witryna zyskuje na lekkości i jest przyjemna w odbiorze
- CTA – bez odnośników w formie „wezwań do działania” strona traci na efektywności. Jeśli wskażemy odbiorcy, co ma zrobić, jest duża szansa, że pożądane przez nas działanie zostanie wykonane. Jak ważne jest odpowiednie zaprojektowanie takiego schematu poruszania się po stronie nie trzeba chyba nikogo przekonywać
- moduł blogowy – doskonałe miejsce do informowania, inspirowania i propagowania zdrowego stylu życie. Regularna publikacja wartościowych merytorycznie wpisów blogowych jest też doskonałym sposobem na wsparcie SEO. Zdobywanie coraz większych pozycji na daną frazę w wyszukiwarce Google może przełożyć się na ogromne zainteresowanie ofertą. Taka taktyka popłaca
- media społecznościowe – odnośniki do Facebooka i Instagrama musiały znaleźć się na tej stronie internetowej
- responsywność – oczywiście! Oferta centrum medycznego musi się przecież nienagannie prezentować na każdym urządzeniu!
- animacje – to bardzo mocna strona tej witryny – wszystkie treści są zaanimowane i pojawiają się płynnie na stronie podczas scrollowania



Transparentne działanie to niewątpliwy plus omawianego centrum medycznego. Projektując strukturę całej strony internetowej nie mogliśmy pominąć kwestii związanych z cennikiem. By informacyjny charakter witryny został w pełni zrealizowany należało dostarczyć w niej odpowiedzi na wszystkie potencjalne pytania pacjentów. Właśnie z tego powodu wprowadzono szczegółowy podział treści i stworzono osobna podstronę z cennikiem. W trosce o szybkie i bezproblemowe załatwienie bieżących spraw na stronie zrezygnowano z formularza kontaktowego. W ogromnej większości zapytania przesyłane tą drogą dotyczyły rezerwacji terminów na wizyty. Zamiast formularza zaakcentowany został numer telefonu kontaktowego. Dzięki temu wszyscy pacjenci zyskują pewność, że na wszelkie ich pytania bardzo szybko znajdą się odpowiedzi